איך מגבים את הססמאות לארנקי הקריפטו​

תחום הקריפטו כאן כדי להישאר, כנראה לנצח. זו הסיבה שחשוב מאד לוודא כי הגישה לארנקים ולפלטפורמות המסחר לא תיאבד ולדאוג שלפחות בן משפחה אחד יכיר את הדרך לגשת אליהם. מעבר לטעויות שניתן לעשות במסחר בקריפטו, יש לא מעט טעויות שיש להמנע מהן גם מבחינת אבטחה.

אז איך שומרים על הגישה למטבעות הדיגיטליים?

קודם כל, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת על אבטחת הקריפטו שלך:

1. חשוב לשתף את פרטי הגישה רק עם אנשים שאתם סומכים עליהם ב-100% ורק עם אדם אחד או שניים (כמו בן הזוג/ילד/הורה).

2. לא לאחסן מידע רגיש באינטרנט. אפילו לא באימייל. כדאי לשמור 2 עותקים מודפסים. אחד בבית שלך ואחד במקום אחר שניתן לסמוך עליו.

3. Google Authenticator. אם הוא משמש לכניסה לבורסות מסחר, חשוב לשמור קודי גיבוי וסיסמה כדי לשחזר את הגישה אם הטלפון שלך נעלם.

מה שמוביל אותי לנקודה הזו:

5. השתמשו ב-2FA. כלומר, לצורך כניסה לפלטפורמות מסחר חשוב לקבוע גם ססמא וגם אימות נוסף, כמו אימות באמצעות הודעת SMS או Google Authenticator.

6. שמירה על בטיחות הססמא לארנקים. ניתן אף לחרוט אותם על פיסת מתכת. (ניתן להזמין ערכת חריטה מהאינטרנט).

7. את דרכי הגישה לקריפטו כדאי לכתוב באופן קל ונגיש. קחו ערב אחד ללמד את הקרובים לכם את כל מה שהם צריכים לדעת והכינו הוראות כתובות ברורות שצריכות להיות ברורות גם לילד בן 5, ליתר ביטחון. זה צריך לכלול כל מידע על גישה לקריפטו וכל אמצעי האבטחה הדרושים.

אמצעי גיבוי מומלץ

אחת הדרכים לשמור על 12 או 24 מילות הגישה לארנק, היא באמצעות חריטה על לוח מיוחד. ניתן לרכוש כאן ערכה מיוחדת המאפשרת לחרוט את המילים שתרצו על לוח מתכת קטן.

לרכישה

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מטבעות קריפטו וחשיבות ההיבט הפסיכולוגי במסחר

נכון שעולם ההשקעות מבוסס על מחקר מעמיק, על נתונים מספריים ובאופן כללי מהצד נראה כי מדובר ב בתחום המשלב בין חישובים מתמטיים וניתוח נתונים. בפועל, בהשקעות בכלל ובעולם המטבעות הדיגיטליים בפרט הפן הפסיכולוגי משחק תפקיד מרכזי.

להמשך קריאה »
דיווח על קריפטו למס הכנסה

מה זה סטייקינג Staking?

מסחר במטבעות דיגיטליים כולל בתוכו לא מעט שלבים ודברים שחשוב לשים אליהם לב. אחד הדברים המורכבים יותר היא דיווח לרשויות. הסיבה לכך היא שבאופן יחסי מדובר בתחום חדש שטרם נקבעו עבורו חוקים מסודרים ורגולציות. עם זאת, קיימות דרכים לדווח לרשויות המס.

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.