איך משפרים את דירוג האשראי? המדריך המלא

דירוג האשראי שלכם (BDI) ממלא תפקיד מכריע בהתנהלות הפיננסית שלכם, והוא ישפיע על היכולת שלכם להבטיח הלוואות, להשיג כרטיסי אשראי, ואפילו לקבל שיעורי ריבית טובים.
אם יש לכם דירוג אשראי פחות טוב, חיוני לנקוט בצעדים יזומים כדי לשפר אותו בהקדם.
איך משפרים את דירוג האשראי? המדריך המלא לפניכם!

 

השיגו את דו"ח האשראי שלכם

לאחר שהתייעצנו עם נציגי קלין בי די אי – שיפור אשראי, הם סיפרו לנו שהצעד הראשון בשיפור דירוג האשראי שלכם הוא לקבל עותק של דוח האשראי. בדו"ח יש לעיין בקפידה לאיתור שגיאות, אי דיוקים או מידע מיושן שעלולים להשפיע על דירוג האשראי שלכם שלא בצדק.
ערערו על אי-התאמות שתמצאו, או השתמשו בשירותי חברות מקצועיות שיוכלו לעשות זאת ביעילות עבורכם.

 

שלמו חשבונות בזמן

אחד המהלכים היעילים ביותר לשיפור דירוג האשראי הוא תשלום עקבי של החשבונות שלכם בזמן. איחור בתשלומים עלול לפגוע באופן משמעותיבניקוד האשראי שלכם, וליצור תדמית שלילית בעיני הגופים הרלוונטיים. במידת הצורך, הגדירו תזכורות או תשלומים אוטומטיים כדי להבטיח שלעולם לא תחמיצו את תאריך התשלום.
לאורך זמן, זה ידגים את האמינות שלכם כלווים וישפיע לטובה על דירוג האשראי שלכם.

 

הפחיתו חובות

חובות גבוהים ורבים יכולים להשפיע לרעה על דירוג האשראי שלכם. במידת הצורך, פתחו תוכנית חיסכון ייעודית לטובת הפחתת יתרות החוב שלכם בהדרגה. התמקדו קודם בתשלום חובות בריבית גבוהה ושקלו אפשרויות איחוד אם זה עוזר לפשט את התשלומים שלכם. שאפו לשמור על יחס ניצול האשראי שלכם מתחת ל-30%, מכיוון שזה מוכיח ניהול חובות אחראי ושקול.

 

הסטוריית אשראי חיובית

היסטוריית אשראי חזקה היא חיונית לשיפור דירוג האשראי שלכם. אם אתם חדשים בתחום האשראי או שיש לכם היסטוריית אשראי מוגבלת, אפשר לשקול כרטיס אשראי מאובטח או להפוך למשתמשים מורשים בכרטיס האשראי של מישהו אחר. בצעו רכישות קטנות וקבועות ושלמו אותן במלואן בכל חודש. זה יעזור לכם לבסס היסטוריית אשראי חיובית ולשפר את דירוג האשראי שלכם לאורך זמן.

 

הימנעו מכרטיסי אשראי מיותרים

אנשים רבים מתנהלים עם מספר כרטיסי אשראי, וחשוב להבין שגם פה מדובר בגורם קריטי המשפיע לרעה על דירוג האשראי שלנו. כשאנשים משתמשים במספר כרטיסי אשראי, לרוב הם עושים זאת כדי לכסות על חובות של כרטיס אחד באמצעות כרטיס אחר, או לתמרן בין מסגרות אשראי שאינן מספיקות להן. נסו להשתמש בכמה שפחות כרטיסי אשראי!

 

שימו לב לניצול האשראי שלכם

ניצול האשראי מתייחס לאחוז האשראי הזמין שבו אתם משתמשים כעת. שאפו לשמור על יחס זה נמוך ככל האפשר, מכיוון שהוא מפגין ניהול אשראי אחראי בפני הבנקים וחברות האשראי. חשוב לעקוב אחר יתרות כרטיס האשראי שלכם ולהימנע ממספר גבוה של כרטיסים.

לשפר את הדירוג שלך

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מטבע מוצפן

מה זה מטבע קריפטו

  בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מטאורית בפופולריות של מטבעות דיגיטליים המכונים "קריפטו" – ביניהם הביטקוין, את'ריום ועוד. מטבעות אלו מבוססים על טכנולוגיית בלוקצ'יין מתקדמת

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.