אישור כתובת מגורים באנגלית

מסחר בקריפטו בפלטפורמה בינלאומית, לעומת פלטפורמה ישראלית פותח אפשרויות מגוונת לבחירת מטבעות שונים. הבעיה היחידה שעשויה להתעורר היא בתהליך האימות של המשתמש בפלטפורמות השונות. תהליך האימות כולל העלאת מסמכים שונים המוכיחים את הזהות של היוזר, כמו תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה.לעתים מבקשים גם וידאו קצר או תמונת סלפי של המשתמש. כל אלה לא מהווים מכשול, כל עוד מוסרים את הפרטים לפלטפורמה אמינה וגדולה. הבעיה שעלולה להתעורר היא באישור כתובת מגורים באנגלית.

ניקח את Binance כדוגמא. בתהליך ההרשמה יש חלק של אימות משתמש. חלק מתהליך האימות של המשתמש, שפותח אופציות נוספות למסחר באתר, הוא אישור כתובת מגורים. (חשוב לציין, שזה לא חובה ובשביל מסחר בסכומים סבירים אין צורך בסוג הזה של אימות, אלא רק באימות בסיסי של המשתמש). במקרה שנדרש בכל זאת אישור כתובת מגורים, יש צורך במסמך רשמי המאמת את כתובת המגורים של המשתמש. הבעיה בשביל משתמש ישראלי – המסמך צריך להיות באנגלית. כלומר, צריך לכלול תאריך, כתובת ועוד פרטים מזהים לפי דרישות הפלטפורמה, באנגלית. אבל, המסמכים הקבילים, כמו חשמל, גז, מים ודומיהם לא מכילים פרטים אלו באנגלית. גם הבנקים לא ממהרים להנפיק מסמכים מהסוג הזה. אם כך, מה ניתן לעשות?

אישור כתובת מגורים באנגלית –  תרגום נוטריוני

כאשר אין בידינו להשיג מסמך קיים עם כתובת המגורים באנגלית, ניתן די בקלות לקבל תרגום נוטריוני של אחד מהחשבונות הביתיים. העלות עשוייה להיות כמה מאות שקלים אך בפועל מדובר בסכום נמוך לעומת רווחים פוטנציאליים עתידיים. מסמך כזה, שיתורגם באופן רשמי ע"י נוטריון ע"פ הקריטריונים של האתר, יהווה אישור קביל לכתובת המגורים.

מתי נדרש אישור כזה

מלבד Binance, קיימות סיטואציות נוספות בהן יש צורך באימות כתובת. למשל, במידה ורוצים לפתוח חשבון בנק בבנק אמריקאי לצרכי מסחר בשוק ההון במקרים מסויימים, או לצורך מסחר באמאזון.

נקודה נוספת וחשובה מאד היא, שלא כל פלטפורמה דורשת את האישור הזה באנגלית, כך שלעתים נוכל להשתמש בחשבון חשמל פשוט שיש לכל אחד מאיתנו ללא כל תרגום.

האם אפשר לסחור בלי אישור הכתובת

בהחלט. האימות העיקרי מתבצע באמצעות תעודה מזהה רשמית ומאפשר לבצע את רוב הפעולות. הכתובת עקרונית רק לפתיחת אפשרויות מסחר שונות או רמות שונות של משיכה או הפקדה.

ביטקוין מטבעות קריפטו אישור כתובת מגורים באנגלית

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

דיווח על קריפטו למס הכנסה

מה זה סטייקינג Staking?

מסחר במטבעות דיגיטליים כולל בתוכו לא מעט שלבים ודברים שחשוב לשים אליהם לב. אחד הדברים המורכבים יותר היא דיווח לרשויות. הסיבה לכך היא שבאופן יחסי מדובר בתחום חדש שטרם נקבעו עבורו חוקים מסודרים ורגולציות. עם זאת, קיימות דרכים לדווח לרשויות המס.

להמשך קריאה »
מה זה אתריום

מה זה אתריום

אתריום הוא מטבע מבוזר הקיים משנת 2013, אשר שוויו רק הולך וגדל בשנים האחרונות ובייחוד בשנת 2021. מדובר באפיק השקעה מפתה מאד עבור רבים, אבל

להמשך קריאה »