ארנק ריפל

ארנק דיגיטלי ריפל XRP

באיזה ארנק ניתן לאחסן ריפל (XRP)? ארנק דיגיטלי הוא כלי מרכזי וחשוב בעולם הקריפטו וכדאי להכיר את כל היתרונות והחסרונות בשימוש בו.

פתיחת ארנק ריפל

נתחיל בהבדל בין שלושת הדרכים לאחסון הקריפטו שלכם.

1. שמירת הכסף בפלטפורמת מסחר

מדובר באופציה הכי פחות מאובטחת. הסיבה היחידה לשמור שם את המטבעות היא במידה ואתם עוסקים במסחר יומי. מעבר לזה, שמירת המטבעות שם אומרת שהמטבעות אינם שלכם בפועל כי אינכם הבעלים של המפתחות הפרטיים ויש סיכון לאבד את הכסף. מצד שני, גם בשתי האופציות האחרות קיים סיכון לא קטן:

2. ארנק קר דיגטלי

מדובר באתר או אפליקציה, המהווים את הארנק. למשל, ארנק התומך בסוגי מטבעות שונים, הוא edge. הבעיה – הדרך היחידה לגשת לארנק היא באמצעות ה- seed phrase שבחרתם בפתיחת הארנק. מדובר בעצם ב-12 מילים המהוות ססמא לארנק. חשוב לזכור שאין בארנק שחזור ססמא כמו בכל הפלטפורמות אליהן אנו רגילים.

3. ארנק קר פיזי – ארנק חומרה

ארנק חומרה הוא בעצם מכשיר עם חיבור USB בעל הצפנה ברמה גבוהה. הוא מהווה את הדרך הבטוחה ביותר לשמור על המטבעות, אבל החסרון הגדול והרציני שלו הוא הוא האפשרות לאבד את הארנק עצמו או את הססמאות (בדומה לארנק דיגיטלי). דוגמא טובה לארנק פיזי היא Ledger.

מה זה ריפל Ripple?

ריפל הוא פרוטוקול לביצוע תשלומים באינטרנט. הפרוטוקול פותח ע"י Ripple Labs, כדי למנף את מטבע הקריפטו, XRP.

מה זה XRP?

XRP הוא נכס דיגיטלי המשמש לביצוע תשלומים. הטכנולוגיה מאפשרת טרנזקציות מהירות של כ- 3-5 שניות.

מה עתיד המטבע?

מבחינה טכנולוגית, צפוי למטבע עתיד די מבטיח, אבל, הרשות לניירות ערך בארה"ב תבעה את חברת Ripple Labs, בחודש דצמבר 2020. התביעה עשויה להפוך את כל פעילויות המטבע XRP ללא חוקיות. התביעה אומרת כי לכאורה החברה מכרה מטבע שאין לו שימוש אמיתי ולטענתם מדובר בסוג לא לגיטימי של מסחר. לרגע כתיבת מאמר זה (אוגוסט 2021) הדיונים בנושא טרם הסתיימו ולא התקבלה הכרעה.

מסחר במטבעות קריפטו הוא סוג חדש ושונה של מסחר וכל עוד לא יהיו חוקים מסודרים בנושא, תביעות מהסוג הזה עלולות לחזור על עצמן. יותר מכך, לתוצאות תביעה זו יכולות להיות השלכות בעלות משמעות על כל עולם הקריפטו.

ארנק דיגיטלי ריפל XRP
מתוך Coindesk.com

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.