האם יש סכנה באחסון אתר בשרת וירטואלי?

אחסון אתר בשרת וירטואלי, הפך לנפוץ יותר ויותר בשנים האחרונות, בעיקר בשל הצורך של בעלי אתרים לחסוך בכסף, משאבים וגם, לתת למישהו אחר לדאוג לזה. מבחינת אבטחה, בדומה לכל שרת ישנם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. במאמר הבא נדבר על אחסון בשרת וירטואלי ואיך אפשר לדאוג שהשרת מאובטח.

 

מה זה שרת וירטואלי?

רובכם מכירים אותו כ-VPS, Virtual Privat Server או בתרגום לעברית שרת וירטואלי. השרת הוירטואלי משמש כפלטפורמה אינטרנטית שעל גביה אפשר לאחסן אתרים או יישומים שונים, ללא צורך בשרת פיזי.השרת הוירטואלי בעצם "יושב" על שרת פיזי, אך מוקצה לו חלק פרטי באחסון וככה אתם בעצם זוכים פעמיים, אתם גם לא צריכים לעשות שימוש בשרת פיזי וגם מקבלים שרת פרטי משלכם. השרת הוירטואלי בעצם מאפשר לכם לקחת כמה שטח אחסון שאתם בוחרים, בהתאם לגודל האתר שלכם והתכנים שיש בו.

חשוב לציין ששרת וירטואלי לרוב יהיה יציב יותר, בעיקר בגלל שאינו קשור לשרתים אחרים והוא מופרד מהם. בנוסף לכך, שרת וירטואלי מאפשר לכם בעצם לנהל את השרת באופן עצמאי מה שנותן גמישות והתאמה לצרכים הייחודיים שלכם.

שרת וירטואלי

האם שרת וירטואלי מאובטח?

אז בגדול, אחסון בשרת וירטואלי לא מסוכן בפני עצמו, אבל חשוב לבצע כמה בדיקות ולקחת כמה דברים בחשבון לפני שיוצאים לדרך.

 

אבטחת התכנים באתר

חשוב לוודא כי התכנים שיש באתר מוצפנים, מוגנים ומגובים. כדי לוודא שהאתר מאובטח, חשוב להשתמש בפרוטוקול HTTPS שבעצם מבטיחים גיבויים תקופתיים של הנתונים ושימוש בהגבלות גישה.

 

שרת מאובטח

כשאנחנו משתמשים בשרת וירטואלי, אנחנו חייבים לוודא שהשרת מוגן. מה זה אומר? מערכת הפעלה איכותית, עדכוני תוכנה באופן שוטף ועוד.

 

עבודה עם מקצוענים

כדי לוודא שהאתר שלכם מאובטח, מומלת לעבוד עם חברה מובילה בתחום, כזאת שתדע למפות את כל הצרכים שלכם מצד אחד ולתת את המעטפת הטכנית הכוללת מהצד השני.

עבודה עם אנשי מקצוע

מה חשוב בבחירת ספק?

כדי שלא תלכו לאיבוד, ישנם כמה דברים שאתם חייבים לוודא שהספק נותן לכם:

 

תחזוקה שוטפת של השרת

לוודא כי הספק שלכם לוקח אחריות מלאה על השרתים ודואג לתחזוקה השוטפת.

 

שרת התומך בפלטפורמה שלכם

חשוב מאוד שמערכת ההפעלה תהיה תואמת לפלטפורמה עליה יושב האתר.

 

שירות 24 שעות 7 ימים בשבוע

העולם הדיגיטלי לצערנו לא ממש צפוי ותקלות יכולות לקרות כל הזמן. לכן, חשוב מאוד לדאוג שהספק שלכם יתן מענה באופן שוטף.

 

לסיכום

במאמר, דיברנו על מה זה שרת וירטואלי באופן כללי ולמה יותר ויותר אתרים בוחרים לאחסן את האתרים שלהם על גבי שרת מהסוג הזה. בהמשך המאמר, בחנו את האלמנטים שצריכים להתממש על מנת שהשרת הוירטואלי שלכם יהיה מאובטח. חשוב מאוד לדאוג שהשרת יהיה מאובטח על מנת לשמור על איכות האתר, על התכנים והכי חשוב על הגולשים.

אחסון אתר בשרת וירטואלי

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.