כמה עולה ביטוח משכנתא ואיך תדעו באיזה לבחור

עבור רוב מוחלט של הישראלים, קנייה של דירה מתאפשרת רק בעזרת לקיחת משכנתא על הבית. כולנו מקווים שנוכל לעמוד בהחזר של המשכנתא, אולם למרבה הצער ישנם מקרים שבהם זה לא קורה. לאור זאת, הבנקים דורשים מכל מי שלוקח משכנתא לבטח את עצמו בעזרת ביטוח משכנתא. כאן נספר לכם כמה עולה ביטוח כזה ואיך תוכלו לבחור אחד מתאים.

 

ביטוח משכנתא

השוואת ביטוח משכנתא נדרשת בשל העובדה שלא מעט גופים מציעים את הביטוח הזה. ביחס לביטוחים אחרים העלות של ביטוח משכנתא היא גבוה מבחינת תשלום חודשי לאור העובדה שהוא מבטח את ההלוואה הכי יקרה שתיקחו בחיים שלכם. התחרות הזו מאפשרת לכם למצוא ביטוח נוח ולא להתפשר על היקף הפוליסה שלו.

לפני שאתם לוקחים ביטוח משכנתא חשוב לבצע השוואה בין מספר הצעות שונות. ההשוואה הזו צריכה לכלול בדיקה מקיפה של התנאים אותם מציעים לכם בחברת הביטוח, אבל לפני כן, כדאי שנבין כמה הולך לעלות לכם התשלום החודשי לביטוח.

ביטוח משכנתא

מה המחיר של ביטוח משכנתא

המחיר של ביטוח המשכנתא הוא נגזרת של גובה ההחזר והמצב שלכם. ככל שאתם לוקחים את המשכנתא בגיל מבוגר יותר כך המחיר של הביטוח יהיה יקר יותר, מתוך הנחה שקיים סיכוי סביר שהחברה תצטרך להפעיל את הביטוח. נתונים נוספים גם הם עשויים להשפיע על גובה המשכנתא. בכל מקרה, העלות הממוצעת של הביטוח היא בערך 10 אחוזים מערך ההחזר החודשי.

 

בדקו את היקף הפוליסה

לפני שאתם בוחרים ביטוח משכנתא, חשוב לבחון את היקף הפוליסה שהחברה מציעה לכם. המחיר הוא אמנם דבר חשוב, אולם בשעת הצורך מה שחשוב זה שהפוליסה תהיה מספיק מקיפה כך שהיא תכסה כל סיטואציה שבה אתם עלולים להיפגע. בדקו היטב על מה בדיוק אתם משלמים, ומה המקרים שאותם הפוליסה מכסה. גם במחיר יותר גבוה, כדאי לבחור פוליסה כמה שיותר מקיפה.

בדקו את היקף הפוליסה

ייעוץ מקצועי

אם אתם מתקשים לבחור ביטוח משכנתא שעונה על הצרכים שלכם, אל תהססו לפנות ייעוץ מקצועי שיעזור לכם. עולם המשכנתאות הוא עולם מורכב, וקשה להסתדר בו בלי שיש לכם מי שיכול לתת עצה טובה. חשוב גם שלא תהיה תלות בין הבנק לבין הביטוח שאתם לוקחים כדי שלא תמצאו את עצמכם משלמים מחיר גבוה מידי עבור פוליסה שהייתם יכולים להשיג במחיר הרבה יותר אטרקטיבי.

 

לסיכום

אם הגעתם לשלב שבו אתם לוקחים משכנתא, אחד הדברים הכי חשובים הוא הביטוח שלה. הביטוח הזה הוא לא רשות, ובלעדיו לא תוכלו לקבל משכנתא. המטרה של ביטוח המשכנתא הוא לוודא שגם במקרה שבו אתם לא תוכלו להחזיר את ההלוואה, יהיה מי שכן יכול לעשות את זה. בבחירת הביטוח עליכם לא רק לבחון את המחיר שלו אלא גם לבדוק מה היקף הפוליסה ואלו מקרים הכי מכסה לכם.

כמה עולה ביטוח משכנתא ואיך תדעו באיזה לבחור

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.