הכירו את האינטרנט הכשר!

רבים מאתנו מכירים את המושג "כשרות" בהקשר של אוכל קנוי, מסעדות ובתי קפה. אבל לא כולם מכירים את ההקשר של מושג זה לשימוש באינטרנט. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי שנוכל להבין מה הקשר בין השניים וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג בפניכם את כל המידע. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

אינטרנט כשר – מה זה?

בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה כי אינטרנט כשר הוא בעצם מצב גלישה ברשת שמאפשר לגלוש אך רק באתרים ותכנים שמתאימים לציבור הדתי והחרדי. כך שבעצם, נערכת צנזורה וכל הדברים שלא עונים על ההגדרה שצוינה לעיל תיחסם. חשוב לציין כי חוק התקשורת נוגע לעניין זה ומציין כי ספקי גישה לאינטרנט צריכים להזהיר את הלקוחות שלהם בנושא זה ולהציע להם את שירותי הסינון המדוברים.

אינטרנט כשר

איך זה עובד בפועל? תכירו את הפרמטר ה – 1 שקובע: הרשימות

מי שיש ברשותם אינטרנט כשר צריכים לדעת כי הם יכולים להגדיר מראש את האתרים שצריכים להיות חסומים. כך שבעצם, צריך ליצור קשר עם הספק, כמו למשל חברת יוסי תקשורת ולהגדיר עמו את האתרים שהכניסה אליהם אסור. זה המידע על קצה הלשון בנוגע ל"רשימה השחורה". חשוב לציין כי יש גם רשימה לבנה ובה ניתן להזין את האתרים שאליהם ניתן להיכנס. דעו כי המשתמשים יכולים להוסיף או להסיר את האתרים מהרשימה גם באופן עצמאי.

 

איך זה עובד בפועל? תכירו את הפרמטר ה – 2 שקובע: מילות מפתח

אפשר לחסום את האתרים השונים באמצעות זיהוי של מילות מפתח שונות. המערכת בעצם מחפשת את המילים הללו בטקסטים של אתרים שונים. במידה וזו מזהה את מילות המפתח החשודות באתרים מסוימים, היא חוסמת את הגישה אליהם. ראוי להוסיף כי יש בעניין זה חיסרון משמעותי.

שכן, מילות המפתח לא מספקות תמיד אינדיקציה חד משמעית. כך שבעצם, אתר מסוים יכול להיות מוצג ככשר, למרות שהוא לא או ההפך. היכנסו לקישור הבא ותגלו את כל האינפורמציה החיונית בעניין זה: yossi-tikshoret.co.il.

אינטרנט כשר

למי זה מתאים?

כאמור, השימוש באינטרנט כשר יכול להתאים למי שחי אורח חיים דתי. אנו בוחרים להוסיף כי בחירה באינטרנט זה יכולה לשמש גם הורים לילדים צעירים. כך שאם אתם רוכשים לילד שלכם מחשב חדש ואתם חוששים מגישה לאתרים זדוניים, כדאי שתדעו שתוכלו להירשם לחבילת אינטרנט כשרה ולאפשר לילד לגלוש ללא חשש מצדכם.

 

השורה התחתונה

עכשיו אתם מכירים מקרוב את האינטרנט הכשר והתכונות שלו, כך שנותר לכם רק להעביר את המידע הלאה, למי שטרם הכיר בו ורוצה לדעת במה מדובר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמשיכו להחכים ולתור אחר מידע רלוונטי ברחבי הרשת בנושאים מגוונים. אנו מזמינים אתכם בהזדמנות זו לפנות אלינו ולבקש מאתנו לכתוב מדריכים נוספים בנושאים זהים, כדי שנדע מה תחומי העניין של הגולשים שלנו.

אינטרנט כשר

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מסחר יומי בקריפטו

מה זה מסחר יומי מסחר יומי בקריפטו הוא בעצם גישה שונה מהשקעה לטווח ארוך. הרעיון הבסיסי הוא לקנות כאשר המחיר נמוך ולמכור במחיר גבוה באופן

להמשך קריאה »

איך לפתוח חשבון בבינאנס

Binance היא פלטפורמה מוכרת וגדולה למסחר במטבעות מבוזרים (מטבעות קריפטו). היתרון הגדול שלה הוא המגוון הרחב של המטבעות שהיא מציעה, נוחות השימוש והעובדה שמדובר בחברה גדולה

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.