להזדקן בכבוד: הכל על תכנון הפרישה

גם אם הפרישה נראית לכם רחוקה, גם אתם יודעים שבסוף היא תגיע, ושאלת השאלות היא: האם אתם מוכנים אליה? לא רבים יודעים, אבל ההכנה לפנסיה מתחילה מהיום בו אתם מתחילים לעבוד, ולא רגע אחר כך. אז איך דואגים לעתיד ומתכננים את הפרישה שתאפשר לכם להזדקן בכבוד? התשובות לכל השאלות במאמר המקצועי שלפניכם.

 

מה זה תכנון פרישה?

מתוך ניסיונה המקצועי, אג'נדה – פתרונות פיננסים מתקדמים, מעניקה את כל הכלים לתכנון פרישה. אבל מה זה בכלל תכנון פרישה? למעשה תכנון הפרישה הוא אסטרטגיה אשר דואגת לעתיד הרחוק, ומאפשרת את הפרישה לפנסיה בצורה אשר תאפשר לפורש איכות חיים מקסימלית, למרות שהוא כבר אינו עובד ומקבל משכורת סדירה.

תכנון פרישה

מה כולל תכנון הפרישה?

תכנון הפרישה כולל שלבים רבים, אשר רובם ככולם נועדו כדי להוביל את הפורש לאיכות חיים גבוהה גם לאחר יציאתו לפנסיה. בעוד, שרבים מן היוצאים לפנסיה חווים ירידה כלכלית עקב גובה הקצבה פנסיונית שנמוכה מן המשכורת אליהם הם היו רגילים, אנשים אשר תכננו את הפנסיה שלהם, מאפשרים לעצמם לקבל מידי חודש קצבה פנסיונית גבוהה שמאפשרת להם להמשיך באותה רמת החיים אליה הם היו רגילים טרם הפרישה לפנסיה.

 

איך ניתן לתכנן את הפרישה?

על ידי כלים מקצועיים, ניתן לחזות את הפרישה ואת הקצבה העתידית, ואף לשפר אותם באמצעים המתאימים. תכנון הפרישה לוקח את כלל הפרמטרים שמרכיבים את הקצבה, מנתח אותם, ועל פי הצפי הנתון מוביל למסקנות: האם יש לשפר את הפנסיה העתידית? כיצד ניתן לעשות זאת? באילו כלים אפשר להשתמש כדי להגדיל את הפנסיה העתידית? התשובות לשאלות אלו הן חלק משמעותי מתכנון הפנסיה העתידי.

תכנון פרישה

מה אתם מתכננים לפנסיה שלכם?

תכנון פרישה לוקח בחשבון את כלל הנתונים: החל מרמת ואיכות החיים שלכם, המשך בתוכניות אותם שמרתם לימי הפנסיה וכלה בהוצאות רפואיות שמאפיינות את גיל הפרישה. מסיבה זו, תכנון הפרישה יכלול אפיון משמעותי הן של הקצבה העתידית, הן של התכנונים שלכם לימי הפנסיה והן של הרקע הרפואי שלכם. מכלול כלל הנתונים הללו, יאפשר גם לכם ליצור את תכנון הפרישה שנכון לכם באופן מדויק וספציפי.

 

מתי צריך להתחיל את תכנון הפרישה?

למעשה, כדי ליצור מצע שיאפשר פרישה בכבוד עם איכות חיים וקצבה פנסיונית מספקת, על תכנון הפרישה להיערך מהיום הראשון של העבודה שלכם, כיוון שתוך תקופה קצרה יהיה עליכם להפריש עבור הפנסיה שלכם. חשוב לדעת שתכנון פרישה נכון, יכול לחסוך לכם אלפי עד עשרות אלפי שקלים ולכוון אתכם לחיים מלאים גם אחרי הפרישה.

 

לסיכום: תכנון פרישה מבצעים רק עם אג'נדה

אם אתם רוצים להיות בטוחים בתכנון הפרישה שלכם, ההמלצה היא להיעזר בשירותים המקצועיים ובניסיון הרב של חברת אג'נדה, אשר תוכל לכוון אתכם לאסטרטגית הפנסיה שהכי תרוויח לכם לטווח הרחוק שלאחר הפרישה לפנסיה.

תכנון פרישה

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מחשבון כרייה

מחשבון כרייה

השלב הראשון בתכנון בניית ריג לכריית מטבעות דיגיטליים, הוא לחשב את הכדאיות של הכרייה. כלומר, לחשב את הרווח הפוטנציאלי מהפעילות. לשם כך קיים מחשבון כרייה

להמשך קריאה »
ההבדל בין סוחר למשקיע HODL

מה ההבדל בין סוחר למשקיע?​

בעולם המסחר בכלל ובעולם הקריפטו בפרט, קיימות שתי גישות שעשויות להניב לרווחים. האחת, היא מסחר. בפרט, מסחר יומי. לעומתה, יש המחליטים להשקיע לטווח ארוך ולהנות מרווחים עתידיים (בשפת הקריפטו – HODL). יש כמובן אופציה גם לשלב בין שתי הגישות. אז מה ההבדל בין סוחר למשקיע?

להמשך קריאה »

מה זה ביטקוין

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מוכר מאד, אשר שוויו רק הולך וגדל בשנים האחרונות. מדובר באפיק השקעה מפתה מאד עבור רבים, אבל כמו לפני כל השקעה,

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.