כמה יעלה לכם טיפול בגליובלסטומה 

יוקר המחיה בישראל בא לידי ביטוי בתחומים שונים. תחום הרפואה עשוי להיות אחד מהם, עבור מי שהתגלו כחולים במחלה קשה. הדבר הוביל אותנו לברר מה הן עלויות הטיפול השונות שחולים משלמים מכיסם הפרטי במקרים מסוימים. אתם מוזמנים לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולגלות הפעם מה הן העלויות של טיפול בגליובלסטומה.

 

הסבר קצר אודות המחלה

המדריך הנוכחי הוא הראשון בסדרת מדריכים שיעסקו בעלויות הטיפול במחלות קשות. בחרנו להתמקד בו במחלת הגליובלסטומה, כדי להעלות את המודעות בתחום. המחלה נגרמת בעקבות התפתחות של גידול סרטני במוח והיא נחשבת למחלה נפוצה שמקשה על חייהם של הסובלים ממנה. אי אפשר להרחיב אודות המחלה מבלי לציין שהחולים בה עשויים לסבול מתסמינים קשים שמפריעים להתנהלות היום – יומית, למשל: כאבי ראש, פרכוסים, הקאות ועוד.

טיפול בגליובלסטומה

העלות של הטיפול תלויה ב – 3 פרמטרים חשובים

עלויות הטיפול במחלת GBM (קיצור של גליובלסטומה) משתנות בהתאם לפרמטרים האלה:

  • סוג הטיפול
  • תוכנית הטיפולים הנבחרת
  • משך הטיפול (או הטיפולים) הדרושים

הרי כל אחד מהחולים מקבל תוכנית טיפולים שמותאמת לו באופן אישי מהרופא המטפל שלו. כך שיש מי שזקוקים לטיפול לטווח קצר, בעוד אחרים צריכים לעבור את הטיפול לטווח ארוך ועוד.

 

כמה אתם צפויים לשלם על טיפול מתקדם באופטיון?

מי שיצרו קשר עם גורמים רפואיים, כדי להבין מה הן עלויות הטיפול המשוערות, צפויים לקבל קודם כל את התשובה שהוצגה בפסקה שלעיל. צריך לערוך בירור מעמיק יותר, כדי להגיע לאפשרות הטיפול המתקדמת שניתן להכיר בעלות שלה מראש. מדובר בטיפול מתקדם במיוחד שנעשה על ידי מכשיר נייד שנקרא "אופטיון".

מטופלים שסובלים ממחלת גליובלסטומה יכולים להשתמש בו בביתם, בבית קפה, בעבודה או בכל מקום אחר (שכן, קל לתפעל אותו). עלות הטיפול באופטיון נעה בסביבות ה – 20 אלף דולר. חשוב לציין כי אפשר לבחון אפשרות של סבסוד מטעם מדינת ישראל בעת השימוש במכשיר. שימו לב, אם אתם מעוניינים בקבלת המכשיר, עליכם לפנות אל לבקש הרופא המטפל שימסור לכם הפניה ומסמכים נוספים שצריכים להיות מוגשים לחברה.

טיפול בגליובלסטומה

האם זה שווה את המחיר?

בירור שערכנו בעניין גילה לנו שמדובר במכשיר ששווה כל שקל. שכן, הטיפול באופטיון נחשב למתקדם ביותר. הוא פולט קרני לייזר מיוחדות שפוגעות באופן ישיר בתאים הסרטניים שקיימים במוח. הפגיעה בתאים מובילה להאטה משמעותית ולפעמים אף לעצירה מלאה של התפתחות התאים הללו, כך שאפשר לראות את הנסיגה של המחלה תוך זמן קצר.

 

מילים אחרונות לסיום

מחלת גליובלסטומה נחשבת לקשה במיוחד והדבר גורם לחולים רבים לבדוק אחר אפשרויות טיפול מתקדמות. מדריך זה הציג בפניכם את המורכבות במציאת נתונים עדכניים אודות עלויות הטיפול הציבוריות, אך לא השאיר אתכם ללא מידע. שכן, כעת אתם יודעים כמה יעלה השימוש באופטיון שמשנה את חייהם של חולים ברחבי הארץ והעולם.

טיפול בגליובלסטומה

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.