כמה עולה מרקרים ועטים למשרד?

מנהלים משרד? מנהלות משרד? יש עליכם אחריות לדאוג לציוד משרדי על בסיס קבוע? לא יודעים איפה להשיג את המחירים הכי טובים לכלי כתיבה שונים משרד, ומעוניינים לדעת מה טווח המחירים בשוק? בשביל זה אנחנו כאן. אספנו לכם את כל הנתונים והמספרים בנוגע למחירי מרקרים ועטים למשרד, ואיגדנו את הכל במאמר מסודר שיסביר לכם בצורה הנוחה ביותר. בואו נצא לדרך.

 

אילו מקצועות דורשים כלי עבודה

ברוב המקצועות בתחומים השונים, עובד כללי יזדקק לכלי כתיבה. בין אם מדובר במורה בבית הספר, מתכנת במשרד, עובדת סוציאלית, פסיכולוגית וכן הלאה. כל עובד כזה או אחר, שמשתמש בכלי כתיבה יזדקק למחברת לכתיבה, מרקרים פסטל, עפרונות, עט פיילוט ועוד אמצעים אחרים. במקרה של מורים למשל, הם יצטרכו גם כמות גדולה של טושים מחיקים, ובמקרה של עובדים עם ניירת – יהיה שימוש יותר גדול במחברות.

שולחן עם עטים

כמה אנחנו משתמשים בכלי כתיבה במקום העבודה?

עובד ממוצע זקוק למספר כלי כתיבה במקום העבודה, ביניהם סוגים שונים של עפרונות, עטים, מרקרים וטושים ללוח. בנוסף ייתכן כי העובדים יזדקקו גם לאמצעים כמו מחברות, דפדפות, דפים להדפסה, לוחות שנה וכן הלאה. בממוצע, עובדים ישתמשו בחודש אחד לפחות במחברת אחת ושני עטים. בנוסף, יש שימוש גם בטושים מחיקים יחד עם עפרונות, אך השימוש והצריכה שלהם נמוכים יותר.

 

כמה עולים מרקרים למשרד?

בטווח המחירים בשוק הישראלי, חבילת מרקרים סטנדרטית של 4 מרקרים, תעלה בין 10 ל-20 שקלים לחבילה אחת. המחיר הממוצע הוא לרוב בסביבות ה-15 שקלים. חבילה של 6 מרקרים היא בעלות קצת יותר גבוהה ונעה בין 20 ל-25 שקלים. סט טושים בעל 23 גוונים יעלה לכם בין 99 ל-129 שקלים לסט אחד.

כלי כתיבה

כמה עולים עטים למשרד?

בגזרת העטים תוכלו למצוא מגוון של מחירים, השאלה תלויה בעט שאתם מעוניינים בו. במידה ואתם מעוניינים למשל בעט כדורי 0.5 הוא יעלה לכם בין 3 שקלים ל-5 שקלים ליחידה. המחירים זהים גם לעט כדורי 0.7. עט ג׳ל עם לחצן יעלה לכם בין 4 ל-7 שקלים ליחידה. עט פיילוט 0.7 או 0.5 יעלה לכם בין 8 ל-12 שקלים ליחידה.

 

כיצד רצוי לרכוש ציוד משרדי?

במידה ואתם מתלבטים כיצד לרכוש ציוד משרדי, אנחנו ממליצים לכם על חברות המספקות ציוד משרדי. ישנן חברות רבות בשוק שניתן להזמין מהן ציוד משרדי עד לפתח המשרד, ואשר יוכלו לבצע עבורכם הנחות משמעותיות במידה ותבצעו רכישה גדולה של ציוד משרדי.

במידה ורוכשים ציוד לכלל המשרד, נסו לעבוד עם תקציב קבוע, לבחון מה הכמות של אבזור משרדי שכל עובד צריך, ולהכפיל במספר העובדים. לסיכום, עטים ומרקרים הם חלק בלתי נפרד מהציוד הנדרש בכל משרד. עכשיו אתם גם יודעים כמה זה עולה, ותוכלו לחשב ולהזמין את הכמות הנדרשת לכם בהתאם.

מַכשִׁירֵי כְּתִיבָה

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מה אפשר לקנות עם קריפטו​

ביטקוין, אתריום ומטבעות דגיטליים אחרים מהווים נכסים מסקרנים ולעתים מניבים, אבל מה אפשר לעשות עם המטבעות בפועל? אמנם יש שימושים רבים בעולם בטכנולגיית הבלוקצ'יין, אך מה ניתן לרכוש בעזרתם בעולם הפרטי?

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.