כמה עולה שיחה לחו"ל?

ישראלים רבים נוסעים לחופשה, טיול או אירוע משפחתי במדינה זרה. משום כך עולה הצורך בקיום שיחות עימם בעת שהם נמצאים בניכר. בכדי לעשות זאת יש להשתמש בתוכנה ייעודית או לחייג מטלפון שיש לו ספק תקשורת ישראלי. במדריך שלפניכם נסקור בקצרה את תחום השיחות למדינות זרות. 

 

איך מתקשרים למספר במדינה אחרת?

בכדי להתקשר למדינה זרה יש להכיר את קידומת המדינה ואת קידומת האזור שאליו תרצו להתקשר. לדוגמא קוד הקידומת של ארצות הברית הוא 1. לעומת זאת קוד הקידומת של מדינת ישראל הוא 972 וקוד הקידומת של צרפת הוא 33. יש להקיש בטלפון הנייד או הנייח את מספר הקידומת של המדינה ולאחר מכן של העיר או האזור שאליו מתקשרים.

בחלק מהמדינות שאליהן מתקשרים אין שני סוגים של קידומות שצריך להקיש אלא רק אחד. הדבר נכון גם לגבי מדינת ישראל וזאת בשל הגודל הקטן שלה שלא מצריך שימוש במספר רב של מרכזיות ממוחשבות להפניית השיחות.

 

עלות השיחות לחו"ל כחלק מחבילת שיחות

אם אתם מתקשרים לחו"ל בצורה קבועה, כדאי לכם להזמין חבילת שיחות לחו"ל. מחיר שיחה לחו"ל כחלק מחבילה הוא אחוז קטן מהמחיר שלה בחיוב מזדמן. עלותה של חבילת שיחות לחו"ל בדרך כלל לא עולה על עשרות שקלים בודדים. בנוסף לכך הזמנה של חבילת שיחות לחו"ל מאפשרת לכם לנהל שיחות רבות, בלי הפחד שאולי יתלוו לכך עלויות גבוהות מאוד שאינכם מודעים אליהן.

בכדי לבחור את החבילה שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר יש לבצע השוואת מחירים. מחירי החבילות והתנאים שלהן מפורסמים באתרים של ספקיות התקשורת השונות במדינת ישראל, וניתן לבדוק אותן בקלות ובפשטות.

 

עלות שיחות לחו"ל ללא חבילת שיחות

במידה ואין לכם אפשרות להזמין חבילה של שיחות לחו"ל על אף שזוהי פעולה פשוטה מאוד, את החיובים על השיחה תקבלו באמצעות חיוב מזדמן. חיובים מזדמנים לשיחות למדינות זרות יכולים להיות יקרים מאוד ואף להגיע למחירים של 30 שקל לדקת שיחה בודדת. לכן חשוב מאוד להשתמש באופציה זאת רק אם אין לכם שום אופציה אחרת שזמינה לכם.

 

אפשרויות חינמיות לשיחות לחוץ לארץ

בנוסף לאפשרויות של שיחה באמצעות ספקית תקשורת זאת או אחרת, כיום ישנן אפליקציות ייעודיות שמטרתן לבצע שיחות לחו"ל. כל שצריך לעשות הוא להוריד אותן למכשיר שמחובר לרשת האינטרנט, להירשם, ומיד אפשר להתקשר לכל נקודה בעולם בה יש אינטרנט. לעיתים, בשיחות אלה תהיינה הפרעות מסוגים כאלה ואחרים, והשיחה אף עלולה להתנתק במקרים מסוימים.

 

עלות שיחות למדינות זרות – סיכום

עלות השיחה בין ישראל למדינה אחרת תלויה במספר גורמים שונים. הראשון ביניהם הוא המדינה אליה מתקשרים, שכן השיחות למדינות מסוימות עולות יקר בהרבה מהשיחות למדינות אחרות. הזמנת חבילת שיחות לחו"ל מוזילה בצורה משמעותית את עלות השיחה פר דקה.

להתקשר לחו"ל

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מה זה ביטקוין

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי מוכר מאד, אשר שוויו רק הולך וגדל בשנים האחרונות. מדובר באפיק השקעה מפתה מאד עבור רבים, אבל כמו לפני כל השקעה,

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.