כרטיס האשראי שיחזיר לך בקריפטו – הכירו אותו!

כרטיס אשראי שמחזיר לכם בקריפטו הוא למעשה, כרטיס אשראי המבצע המרה של הקניות החודשיות אותם אתם מבצעים, לביטקוין (מטבע דיגיטלי להשקעה), ובכך, מאפשר לכל אדם להחזיק מטבעות קריפטו ללא מאמץ, וללא צורך ללמוד לעומק את נושא המטבעות הדיגיטליים בהם ניתן לסחור און ליין. כרטיס אשראי זה מהווה סוג של מהפכה בתחום הקריפטו. 

 

התחושה שקריפטו זה למביני עניין בלבד

המושג קריפטו, עושה רושם, שייך אך ורק לאנשים מביני עניין בתחום המסחר הדיגיטלי, במטבעות ווירטואליים. אולם, עתה, כשיש כרטיס אשראי הממיר רכישות בכסף רגיל למטבעות קריפטו, רמת המוטיבציה של הצרכנים להבין את התחום, להשיג מטבעות ואולי אף, להתחיל לסחור בהם, נמצאת כנראה בשיאה.

כרטיס האשראי המחזיר בקריפטו פותח את תחום המטבעות הדיגיטליים בפני כל אדם, הן בזכות העובדה שהוא משיג עבורו מטבעות כאלה והן, בזכות העובדה שהוא מאפשר לו לסחור, באמצעות גורם מקצועי, בעולם המטבעות הדיגיטליים (ביטקוין, קריפטו ועוד).

מרגיש את הקריפטו הזה

נוסחת ההמרה של הכרטיס

במידה וביצעתם רכישות בסך של 160 שקלים באמצעות כרטיס האשראי המחזיר בקריפטו, יש לכם עכשיו שקל אחד שיוסב למטבע קריפטו אחת לחודש. מדובר ברווח כפול עבור המשתמשים שאינם בקיאים בתחום, מצד אחד צוברים קריפטו ומצד שני, גולשים בצורה חלקה לעולם המהווה את העתיד הכלכלי של כולנו, ותופס נתח שוק משמעותי כבר עכשיו בהווה.

 

ההפתעות שמאחורי כרטיס האשראי המחזיר בקריפטו

הבעלות על כרטיס אשראי זה מאפשרת לכם פתיחה קלה ומהירה של חשבון לקוח המתאים למטבעות דיגיטליים, באמצעות חברה גדולה ומקצועית בתחום. אין עמלות או דמי אחזקה וניהול לחשבון זה. בעלותכם בחשבון מקנה לכם שירותי שמירה על מטבעות דיגיטליים ברמת האבטחה הגבוהה ביותר שקיימת ולכן, אתם אינכם צריכים ארנק דיגיטלי או כספת.

בנוסף, באתר החברה המנפיקה את כרטיס האשראי המיוחד הזה, ניתן להתעדכן כל העת, בכמות המטבעות שברשותכם, בשווי המטבע ואף, לבצע מסחר קל ויעיל באמצעות החברה המקצועית שפתחה עבורכם את חשבון הקריפטו. כמו כל כרטיס אשראי רגיל, מציע הכרטיס מסגרת אשראי שאיננה קשורה למסגרת האשראי שיש לכם בבנק ולכן, מדובר במסגרת אשראי נוספת שתהיה לכם.

הפתעות מאחור

מטבע יקר תחת משבר כלכלי עולמי

המשבר הכלכלי העולמי אותו אנו חווים מזה כשלוש שנים, לא פסח גם על עולם המטבעות הדיגיטליים. ראינו מטבעות קורסים, הבורסה של מטבעות הקריפטו – הקריפטו קויינבייס נפלה מספר פעמים, וכתוצאה מכך גם מנייתה חוותה ירידות חדות במיוחד (50%).

שווים של המטבעות הווירטואליים ירד גם הוא בצורה חסרת תקדים ואולם, הכלכלה העולמית, המתכננת מעבר גורף למטבע דיגיטלי, תתבסס בעתיד הלא רחוק על קונספט הקריפטו ולכן, לא משנה מה גודל המשבר בענף, אנשי מקצוע מעריכים שמטבעות הקריפטו יהיו הראשונים לצאת מהמשבר הכלכלי, שווים יעלה בחזרה, וההשקעה בהם תהיה אחת ההשקעות הטובות והחכמות ביותר שניתן לבצע.

אי לכך, כרטיס אשראי המחזיר לכם בקריפטו הוא צעד חכם עבורכם כשאתם מתכננים את עתידכם הכלכלי.

קריפטו-קבל

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.