מה זה ארנק קר והכירו את הסוגים השונים

ארנק קר נועד לספק הגנה אופטימלית למטבעות הקריפטו, תוך כדי הקפדה על רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. מדובר על ארנק המגיע בצורה של USB, הכולל מסך וכפתורים. הארנק נועד לאחסון מטבעות הקריפטו והוא מספק רמת הגנה מקסימלית מפני פריצות סייבר, מאחר והוא אינו מחובר לאינטרנט. מאמר זה יעסוק ביתרונות של הארנק הקר ויספק מידע חשוב לכל מי שמעוניין לאבטח את מטבעות הקריפטו שלו.

 

מה כדאי לדעת לגבי ארנק קר?

ארנק קר הינו ארנק המיועד למטבעות קריפטו ונהנה מרמת האבטחה הגבוהה ביותר בתחום. ארנק זה מוצפן ברמה גבוהה והוא נחשב למאובטח במיוחד, מאחר והוא אינו מחובר לאינטרנט. תוכלו לחבר אותו לרשת האינטרנט לצורך העברת המטבעות למקום אחר, אך בשאר הזמן הארנק יהיה אוף ליין ואין שום חשש שהוא יהווה מטרה לעברייני סייבר.

ארנק זה יספק לכם שקט נפשי ושנת לילה טובה יותר, מאחר והוא ישמור על מטבעות הקריפטו שלכם לאורך זמן וללא שום חשש. תוכלו לאחסן בו את המטבעות לאורך השנים, מאחר והוא מספק הגנה מקסימלית ומבטיח שאף אחד לא יגנוב את הכסף שלכם.

 

הסוגים השונים של הארנק הקר

  1. ארנק קר Trezor Model T – מדובר על ארנק גדול וצבעוני, המכיל מסך מגע נוח לתפעול. ארנק זה תומך במגוון רחב של מטבעות קריפטו ותוכלו להכניס את הקודים שלכם ישירות לארנק, ללא שום צורך להשתמש תחילה במחשב. המידע המצוי בארנק נשמר בן במיקרו SD והן בענן, דבר שמבטיח לכם הגנה מקסימלית.
  2. ארנק קר לדג'ר נאנו X – ארנק זה מסוגל לתמוך ביותר מ-100 אפליקציות שונות, כך שתוכלו לאחסן בו כמות גדולה יחסית של מטבעות. הארנק מתחבר למחשב באמצעות בלוטוס, ללא שום צורך להתעסק עם כבלים מיותרים. כמו כן, תוכלו לחבר אותו למכשיר הנייד שלכם ולבצע את הפעולות הנחוצות לכם באמצעות אפליקציות ייעודיות, ללא שום תלות במחשב. הארנק יכול לעבוד עד 8 שעות ללא טעינה, כך שתוכלו להתנהל עמו גם מחוץ לבית ללא שום בעיה.
  3. ארנק קר Trezor Model One – ארנק זה נחשב לארנק קל לתפעול וניתן להתקין אותו בקלות, ללא שום ידע קודם בנושא. הוא תומך ביותר מ-1000 מטבעות ותוכלו להוסיף לו שכבה נוספת של הגנה עם סיסמה. המכשיר כולל מסך קטן עם שני לחצנים והוא בנוי בעזרת קוד פתוח, דבר שמספק לו הגנה נוספת. מדובר על הארנק הזול והמשתלם ביותר בשוק, כך שאם התקציב שלכם מוגבל, מדובר על הבחירה המושלמת עבורכם.

 

ארנק קר – סיכום

ארנק קר מהווה את הפתרון המושלם עבור כל מי שמחזיק במטבעות קריפטו. במקום להשאיר את המטבעות בארנק דיגיטלי שעלול להוות יעד לפריצת סייבר, הארנק הקר אינו מחובר לאינטרנט ולכן מהווה את הפתרון המאובטח ביותר למטבעות הקריפטו שלכם. תוכלו לבחור מבין הסוגים השונים שקיימים היום בשוק.

מה כדאי לדעת לגבי ארנק קר

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מטבע מוצפן

מה זה מטבע קריפטו

  בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה מטאורית בפופולריות של מטבעות דיגיטליים המכונים "קריפטו" – ביניהם הביטקוין, את'ריום ועוד. מטבעות אלו מבוססים על טכנולוגיית בלוקצ'יין מתקדמת

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.