מחשבון המרה ביטקוין ומטבעות דיגיטליים

אין ספק כי קריפטו הוא תחום שתופס יותר ויותר תאוצה ככל שהזמן עובר. המסחר בו הוא תחום מאד מגוון, מסקרן ובעיקר לא צפוי. במחשבון ההמרה תוכלו לראות מה השווי הנוכחי של כל מטבע.

 

לחיפוש מטבעות נוספים יש להקיש את קוד המטבע בתיבת החיפוש (לדוגמא: ADA, XRP, BTC וכו).

מחשבון באחריות האתר Coinponent.

שווי הביטקוין

מטבע הביטקוין ראה בכל שנותיו מגוון עליות ומורדות קיצוניים. קריסות קיצוניות ביותר נראו בשנת 2018 וכן בחודש מאי של שנת 2021. רבים רואים בקריסות כאלה הזדמנות להשקעה ורכישה במחיר נמוך. האתגר הגדול בתחום הקריפטו – לא ניתן לדעת ולחזות באמת הולך לקרות.

אתריום – שווי ועתיד המטבע

העניין עם אתריום הוא מעט שונה, נכון לרגע כתיבת המאמר, רבים ממתינים לראות מה יקרה כאשר תצא לפועל תוכנית ה-EIP-1559, שהיא בעצם שיטה חדשה לייעול הטרנזקציות בבלוקצ'יין. אחת התחזיות היא שזה יגרום לעליית השווי באופן משמעותי. עם זאת, כמו בכל מטבע דיגיטלי, לא ניתן לדעת בוודאות.

ממה מושפעים המחירים

עוד דבר שחשוב לזכור לגבי קריפטו בפרט ועולם ההשקעות בכלל, הוא שמחירים מושפעים לעתים מגורמים חיצוניים, כמו פוליטיקה, גורמים סביבתיים (חסכון באנרגיה למשל) ואפילו מגיפות עולמיות, כפי שראינו בשנת 2020. מגיפת הקורונה גרמה באופן עקיף לעלייה בשווי הקריפטו.

לעומת זאת, במהלך שנת 2021 החלה ירידה קיצונית בין השאר בעקבות ניסיון של ממשלת סין לאסור על השימוש בקריפטו ואפילו בעקבות כמה הצהרות בטוויטר.

Energy usage trend over past few months is insane https://t.co/E6o9s87trw pic.twitter.com/bmv9wotwKe

— Elon Musk (@elonmusk) May 13, 2021

אפשר לראות כי לא מדובר בשוק יציב במיוחד, אז אמנם מדובר בתחום אטרקטיבי מאד, אבל חשוב מאד לבצע בחירות מושכלות ולא להשקיע יותר ממה שנוכל להרשות לעצמינו להפסיד. מחשבון ההמרה הוא כלי עזר שימושי מאד אך לפני שמשקיעים כדאי לעשות מחקר מעמיק מאד על כל השקעה והשקעה.

אם אתם מחפשים לסחור במטבעות מבוזרים, הכנו מדריך לקניית קריפטו בארץ 

רכישת קריפטו בהנחה של 5% בעמלות

הרשמו לקבלת החזר של 5% מהעמלה בכל רכישה של מטבעות


לרכישת קריפטו בהנחה

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

דיווח על קריפטו למס הכנסה

מה זה סטייקינג Staking?

מסחר במטבעות דיגיטליים כולל בתוכו לא מעט שלבים ודברים שחשוב לשים אליהם לב. אחד הדברים המורכבים יותר היא דיווח לרשויות. הסיבה לכך היא שבאופן יחסי מדובר בתחום חדש שטרם נקבעו עבורו חוקים מסודרים ורגולציות. עם זאת, קיימות דרכים לדווח לרשויות המס.

להמשך קריאה »