מסחר יומי בקריפטו

מה זה מסחר יומי

מסחר יומי בקריפטו הוא בעצם גישה שונה מהשקעה לטווח ארוך. הרעיון הבסיסי הוא לקנות כאשר המחיר נמוך ולמכור במחיר גבוה באופן קבוע ולהגדיל את כמות המטבעות הקיימת.

איך מבצעים מסחר יומי בקריפטו

שני הפרמטרים לבחירת מטבע למסחר יומי הם נזילות (liquidity) ותנודתיות (volatility).

נזילות היא בעצם המהירות שבה ניתן לקנות ולמכור בשוק. כלומר, האם יש זמינות גבוהה לקנייה וביקוש גבוה למכירה בכל רגע נתון. ככל שהנזילות גבוהה יותר קל יותר לבצע מסחר שמניב את התוצאות הרצויות.

תנודתיות היא תכונה סטטיסטית המתארת את פערי המחיר בשוק מסויים. תנודתיות גבוהה פירושה שינויים קיצוניים במחיר שמתרחשים לעתים תכופות. במצב כזה, הסיכון בהשקעה הופך לגבוה יותר. עם זאת – גם הסיכוי להרוויח באופן מהיר גדל ולכן תכונה זו רלונטית למסחר יומי.

האם כדאי לבצע מסחר יומי

כמו שציינו גם כאן, מסחר בקריפטו מתאים רק למי שיכול להרשות לעצמו לאבד את ההשקעה בלי לגרום נזק כלכלי לחיי היומיום שלו. כדאי לקחת בחשבון שכמו במסחר, ובשוק הקריפטו בפרט, הפתעות לא צפויות עשויות לגרום להפסדים גדולים.

כדאי לבצע מסחר יומי רק לאחר שלמדנו מספיק על התחום וחקרנו מספיק על המטבעות. גם אז, כדאי להתחיל בסכומים נמוכים בלבד כדי להבין את מצב השוק.

איך בוחרים באילו מטבעות לבצע מסחר יומי

בתור התחלה, כדאי להביט בטבלאות כמו הטבלה הבאה:

https://take-profit.org/en/volatility/crypto

המידע שאפשר ללמוד ממנה הוא בעצם באילו מטבעות יש את התנודתיות הגבוהה ביותר. כלומר, באילו מטבעות יש סיכוי לרווח (אם כי גם להפסד) מהיר יותר.

כדי לדעת באילו מטבעות יש נזילות גבוהה ניעזר בטבלה בסגנון הזה:

https://www.coingecko.com/en/coins/high_volume

בעזרת במידע הזה נוכל לדעת באילו מטבעות נוכל לבצע פעולות מסחר מהר יותר, עקב היצע וביקוש.

אם כך, אם נאחד את המידע בין שתי הטבלאות נקבל מידע לגבי המטבעות ששווה לשקול לבצע בהם מסחר יומי.

השלב הבא הוא לקרוא וללמוד על כל מטבע ולהבין האם בכלל כדאי להשקיע בו, אפילו לטווח קצר.

נכון לרגע כתיבת מאמר זה, בחרנו לצורך הדוגמא בביטקיון. אם נביט בגרף שלו מהשבוע האחרון, נוכל לראות תנועות קיצוניות בפערים גדולים מאד במחיר. באמצעות תנועות כאלה, ניתן להרוויח בטווח הקצר, במידה והמגמה ממשיכה כמובן.

אם אתם לא בטוחים שזו הגישה בשבליכם, אל דאגה, Just HODL.

מסחר יומי בקריפטו

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מה זה NFT

מה זה NFT

לאחרונה נשאלת לא מעט השאלה מה זה NFT. NFT, הידוע גם כ-"טוקן חסר תחליף" או "טוקן ייחודי", הוא בעצם פרוטוקול קריפטוגרפי שמהווה נכס דיגטלי ייחודי.

להמשך קריאה »

9 טעויות במסחר בקריפטו

תחום המסחר בקריפטו הולך וצובר יותר ויותר פופולאריות. מדובר אמנם בתחום אטרקטיבי ומסקרן, אבל פעילות לא נכונה בתחום עשויה להוביל לאכזבה והפסדים גדולים. אספנו בשבילכם

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.