סולנה – מטבע – המדריך המלא

סולנה (SOL) זה שמו של בלוקצ'יין ומטבע דיגיטלי הדומה במהותו לאתריום ולכן מהווה מעין מתחרה פוטנציאלי למטבע. המטרה העיקרית של הפרוייקט היא לבנות בלוקצ'יין שעונה על כל הפרמטרים שצריכים להיות בקריפטו במצב מושלם:

– סקלביליות: היכולת של מערכת לתפקד כמו שצריך ולתת מענה גם כשהיא גדלה).

– בטיחות: פרמטר קריטי בפעולות שנוגעות לכסף).

– ביזור: פיזור סמכויות. כלומר, הקריפטו שייך לכל המחזיקים בו ולא לגוף מרכזי כלשהו).

– עמלות שימוש נמוכות: לצורך השוואה, נכון לרגע כתיבת מאמר זה, עלות של טרנזקציה באתריום עלתה 6.5 דולרים לעומת סולנה, שאיתו פעולה אחת תעלה כ – 0.00025.

חשוב לציין שיש עוד מטבעות עם עלות שימוש נמוכה, אבל הם לא תמיד עונים על שאר הפרמטרים. לכן, רבים מאמינים כי מטבע זה הוא מתחרה ראוי לאתריום.


סולנה SOL SOLANA

איפה קונים סולנה SOL

אחת הפלטפורמות שבה ניתן לרכוש את המטבע סולנה בישראל היא Binance.ניתן לקנות את המטבע באמצעות רכישה בכרטיס אשראי של Stablecoin כמו USDT או BUSD ובעזרתו לרכוש סולנה. האופציה השנייה היא לרכוש או להמיר אתריום, ביטקוין או BNB ל-SOL.

סולנה – תחזית לעתיד המטבע

מה שחשוב לדעת לגבי קריפטו בכלל ולגבי סולנה בפרט, הוא שכל תחזית שמישהו יציג לכם לא יכולה להבטיח שום דבר בוודאות. ניתן לקבל מושג מסויים לגבי עתיד של מטבע בעזרת מה שעומד מאחוריו. אכן מדובר במטבע שעומדים מאחוריו מפתחים רציניים המנסים לפתור בעיות אמיתיות בעולם הקריפטו. עם זאת, תמיד עשוי להופיע מטבע חזק יותר או משהו יגרום לפרוייקט להכשל. במהלך ספטמבר 2021 המטבע חווה עלייה גדולה ויש תחזיות המנבאות עלייה משמעותית, דומה למטבע BNB, אבל עדיין מומלץ לשקול כדאיות של רכישות גדולות שלו.

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

אישור כתובת מגורים באנגלית

מסחר בקריפטו בפלטפורמה בינלאומית, לעומת פלטפורמה ישראלית פותח אפשרויות מגוונת לבחירת מטבעות שונים. הבעיה היחידה שעשויה להתעורר היא בתהליך האימות של המשתמש בפלטפורמות השונות. תהליך האימות כולל

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.