איך לפתוח חשבון בבינאנס

Binance היא פלטפורמה מוכרת וגדולה למסחר במטבעות מבוזרים (מטבעות קריפטו). היתרון הגדול שלה הוא המגוון הרחב של המטבעות שהיא מציעה, נוחות השימוש והעובדה שמדובר בחברה גדולה ואמינה. אז איך לפתוח חשבון בבינאנס?

מה צריך כדי להרשם?

– כתובת מייל פעילה ומספר טלפון אמיתי. חשוב להזין פרטים אמיתיים כי הם ישמשו אותנו להרשמה ובהמשך לשמירה על אבטחת החשבון וכניסה לחשבון.

– תעודה מזהה (רשיון נהיגה, תעודת זהות, דרכון).

כמה זמן לוקח תהליך ההרשמה

ההרשמה הראשונית ללא תהליך האישור היא פשוטה ומהירה.

איך מתחילים?

1. נכנסים ל- Binance.com.

2.  בוחרים האם להרשם באמצעות מספר הטלפון או האימייל, קובעים ססמא (כדאי מאד לבחור ססמא מורכבת שאתם לא משתמשים בה בשום מקום אחר וגם לדאוג לגבות אותה בצורה מאובטחת לשימוש עתידי, לא תרצו לאבד גישה לפלטפורמה), קוראים ומאשרים את תנאי השימוש ולוחצים על Create Account.


בינאנס פתיחת חשבון

– בשלב הבא עשוי להופיע שלב המאמת שאכן מדובר באדם אמיתי שמנסה להרשם ולא רובוט. מבצעים את האימות.

– לאחר מכן, מאשרים את כתובת המייל או הטלפון ע"י הזנת הקוד שתקבלו. חשוב לבצע שלב זה תוך 10 דקות מרגע ההרשמה, כך שלא יפוג תוקף הקוד (כמובן שאם הוא פג ניתן לשלוח את הקוד מחדש).

טיפ לשלב הזה: במידה ונוח לכם יותר להתנהל בעברית, ניתן להפוך את שפת האתר לעברית, ע"י הקשה על English בפינה הימנית העליונה של האתר ושינוי השפה לעברית.

– כעת צריך לאמת את הזהות שלנו ע"י העלאה של תעודה מזהה (תעודת זהות, דרכון או רשיון נהיגה).

לצורך כך, ניכנס לאתר ונלחץ על אייקון הפרופיל ונבחר ב- Identification.

בינאנס פתיחת חשבון
בינאנס פתיחת חשבון

– כעת, נלחץ על כפתור ה- Verify לתחילת תהליך האימות.

בינאנס פתיחת חשבון

לאחר ביצוע השלבים בתהליך, והעלאת המסמכים הנדרשים כפי שמצויין בהתהליך, צוות הפלטפורמה יבצע אימות של הפרטים שלכם ויחזיר לכם תשובה חיובית או שלילית. תהליך זה לוקח לרוב כשעה, אך בזמני עומס יכול לקחת גם כמה ימים.

במידה ומקבלים תשובה שלילית – אל דאגה, ככל הנראה מדובר במסמך שהועלה בצורה לא תקינה. ניתן להעלות מחדש את מה שחסר או לא תקין והצוות יבדוק את המסמכים מחדש.

 

 ממה כדאי להזהר

כמו שהוזכר קודם, הססמא היא משהו שחשוב לזכור ולגבות במקום מאובטח וכמובן לא למסור אותה לאף גורם. לאחרונה קיימים מקרים רבים של גורמים המתחזים לצוות התמיכה הטכנית של האתר וגונבים פרטי כניסה לאתר, פרטי חשבון בנק או פרטי אשראי.

דבר נוסף – יש לוודא כי יש גישה למייל ולמספר הטלפון שאיתם נרשמנו, לצורך כניסה לפלטפורמה ושחזור ססמא במידת הצורך.

אך הנקודה הכי קריטית שחשוב לזכור היא לא למהר ולבצע פעולות ללא הבנה עמוקה של הפעולה וסוג המסחר. כדאי להתחיל בקנייה פשוטה של מטבעות בסכום נמוך.

אחרי מחקר מעמיק והבנה של השוק אפשר להתקדם לפיצ'רים אחרים ולקנייה בסכומים גבוהים יותר.

אפשר להתחיל מקריאה על מה הוא ביטקוין.

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא