כמה שווה ביטקוין

כדי להבין כמה שווה ביטקוין היום ומה מיוחד בזה, כדאי להבין קודם את ההסטוריה של שווי המטבע. הביטקוין ראה עליות ומורדות רבות במהלך שנות קיומו. בתחילה, כשלא היה פופלארי כמו היום, שוויו היה כ- $0.0008 וקפץ במהרה ל-$0.08. במהלך השנים היו עליות חדות שונות, כמו למשל ב-2011 כששווי המטבע עלה מדולר אחד ל-32. כלומר, קפיצה של 3200% בשלושה חודשים בלבד. העלייה החדה והמפתיעה ביותר הייתה ב-2017, כאשר הגיע הביטקוין ל-$20,089. בתקופה הזו הביטקוין גם צבר פופלאריות גדולה יותר בקרב הציבור הרחב והמיינסטרים.

הנפילה הגדולה הגיעה בשנת 2019, כאשר השווי ירד עד ל-7112 דולרים.

למרבה ההפתעה, דווקא מגיפת הקורונה של שנת 2020, גרמה לעלייה חדה ופתאומית והמטבע הגיע לשווי של כמעט $29,000. הסיבה לכך היא ככל הנראה המצב הכלכלי הקשה ואיבוד אמון הציבור בממשלה ובכלכלה המיינסטרימית.

כמה שווה ביטקוין כיום

השווי בשנת 2020 הפתיע רבים ואף אחד כמובן לא ציפה את מה שיקרה בשנת 2021. כיום, נכון לרגע כתיבת המאמר, חודש מרץ 2021, הביטקוין הגיע לשיא של $60,000 (ניתן להתעדכן בשווי הנוכחי בגרף מטה).

 

איך קונים

יש כמה דרכים לקנות ביטקוין ומטבעות מבוזרים אחרים. קיימות מספר פלטפורמות ישראליות המאפשרות רכישה של ביטקוין. כמו כן, ניתן לקנות גם באמצעות פלטפורמה בינלאומית כמו Binance.

עוד בנושא: פתיחת חשבון בבינאנס

Cryptocurrency Prices by Coinlib

כמה שווה ביטקוין היום לעומת שווי עתידי

מדובר בשאלת השאלות. כמו בכל השקעה בתחום הזה, הביטקוין מאד לא צפוי ומלא הפתעות. השפעת חיצוניות על השוק (כמו מגיפות עולמיות למשל) או הופעה של מטבעות אחרים בשוק עשויה להשפיע על המחיר. ניתן למצוא ברחבי הרשת תחזיות רבות, המנבאות מספרים נמוכים מהיום וניתן גם למצוא תחזיות שמנבאות שווי של מיליון דולרים בשנת 2025.

אז מתי כדאי לקנות ביטקוין

באופן כללי, כדאי לקנות בנקודות שבהן נראה כי יש ירידה בערך המטבע, בתקווה שלאחר מכן תגיע העלייה. תחום המסחר במטבעות מבוזרים הוא תחום מלא סיכון. לכן, לפני כל קנייה כדאי להפעיל שיקול דעת ולזכור שכדאי להשקיע רק סכום שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להפסיד ללא פגיעה כלכלית.

כמה שווה ביטקוין

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא