מה אפשר לקנות עם קריפטו​

ביטקוין, אתריום ומטבעות דגיטליים אחרים מהווים נכסים מסקרנים ולעתים מניבים, אבל מה אפשר לעשות עם המטבעות בפועל? אמנם יש שימושים רבים בעולם בטכנולגיית הבלוקצ'יין, אך מה אפשר לקנות עם קריפטו בעולם הפרטי?

1. תשלומים על שירותים לבעלי עסקים

עסקים פרטיים שונים כבר מקבלים קריפטו כאמצעי תשלום לכל דבר. חשוב כמובן לא לשכוח את חובת הדיווח לרשויות המס, אבל אין סיבה לא לשלם לכל נותן שירות שמקבל קריפטו בתור תשלום.

2. חופשות

אתרים רבים המספקים שירותי תיירות שונים, מתחילים יותר ויותר לקבל קריפטו כאמצעי תשלום לכל דבר.

3. רכבי טסלה

אמנם בשלב זה הדבר אפשרי רק בארה"ב, אבל חברת הענק של אילון מאסק מאפשרת לשלם בביטקוין (ובשלב מסוים גם דוג'קוין) על המכוניות שלה. ייתכן כי בשנה הבאה האופציה הזו תתרחב גם למדינות נוספות.

בשלב מסויים החברה הודיעv שלא תקבל יותר ביטקוין כאמצעי תשלום, בגלל הנזק הסביבתי, אך בחודש יולי 2021 הם חזרו בהם מההחלטה.


מה אפשר לקנות עם קריפטו
מתוך הטוויטר של אילון מאסק

4. NFT

אחד הדברים שקונים עם קריפטו לא מעט, הם NFT. מדובר בעצם בטוקנים יחודיים דיגיטליים, המהווים בעיקר פרטי אספנות. רוב ה-NFT נבנים על גבי אתריום.

5. מטבעות קריפטו אחרים

במקום להוציא עוד פיאט (כסף שאינו קריפטו) על רכישת מטבעות דיגיטליים נוספים, בהחלט ניתן להמיר קריפטו קיים למטבעות דיגיטליים אחרים.

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

דיווח על קריפטו למס הכנסה

מה זה סטייקינג Staking?

מסחר במטבעות דיגיטליים כולל בתוכו לא מעט שלבים ודברים שחשוב לשים אליהם לב. אחד הדברים המורכבים יותר היא דיווח לרשויות. הסיבה לכך היא שבאופן יחסי מדובר בתחום חדש שטרם נקבעו עבורו חוקים מסודרים ורגולציות. עם זאת, קיימות דרכים לדווח לרשויות המס.

להמשך קריאה »
ארנק דיגיטלי ריפל XRP

ארנק ריפל

ארנק דיגיטלי ריפל XRP באיזה ארנק ניתן לאחסן ריפל (XRP)? ארנק דיגיטלי הוא כלי מרכזי וחשוב בעולם הקריפטו וכדאי להכיר את כל היתרונות והחסרונות בשימוש בו.

להמשך קריאה »