מטבעות קריפטו בחינם

אי שם בתחילת דרכו של הביטקוין, היה אפשר להרוויח בין 0.5-1 ביטקוין מצפייה בפרסומות באינטרנט. נשמע הזוי, אך זו הייתה המציאות. גם היום קיימות דרכים רבות לקבל מטבעות קריפטו בחינם תמורת שימוש בכלים שונים או בשיטות אחרות. נפרט כאן כמה מהן:

1. גלישה בדפדפן Brave Browser

זו דרך די פשוטה לקבל מטבעות קריפטו בחינם. בגדול, פשוט גולשים כמו שהיינו גולשים בכל יום אך דרך דפדפן אחר, בשם Brave Browser. מצד אחד, הדפדפן חוסם פרסומות באתרים השונים, שזה תמיד נחמד. מצד שני, מקבלים תשלום תמורת צפייה בפרסומות שמגיעות מהדפדפן עצמו. הקריפטו אותו מקבלים הוא BAT (Basic Attention Token). לינק לדפדפן (קיים גם למובייל).

2. Airdrops

מדובר בעצם בקבלת מטבעות קריפטו תמורת החזקה של מטבעות קריפטו אחרים. למשל, המחזיקים במטבע BTT (BitTorrent Token) מקבלים בזמנים קבועים בשנה ישירות לארנק שלהם APENFT. (הסבר על מה הוא NFT).

דוגמא נוספת היא המחזיקים במטבע TRX המקבלים BTT.

מטבעות קריפטו בחינם – האם זה אפשרי?

3. Reddit

רדיט, אתר הפורומים המפורסם, נכנס גם הוא לעולם הקריפטו. נכון להיום, יש 3 פורומים המחלקים בכל חודש קריפטו לכל התורמים לשיח. ככל שיהיו לפוסט או לתגובה יותר Upvotes, יקבל בסוף החודש המשתמש כמות גדולה יותר של המטבע הרלוונטי לאותו פורום. יש לזכור לפתוח קודם כל הארנק דרך ההגדרות של האפליקציה במובייל.

4. כריית מטבעות דיגיטליים

אמנם לא מדובר בדרך קבלת מטבעות קריפטו בחינם לגמרי, אך במידה וקיים ברשותכם מחשב המתאים לכרייה, ניתן להשתמש בו למטרה זו בלי לקנות ציוד נוסף וכך העלות היחידה תהיה החשמל.

איך עושים כריית מטבעות דיגיטליים?

5. Staking

עולם הקריפטו מאפשר למחזיקים במטבעות לבצע פעולה הנקראת Staking. מדובר על מעין הפקדה של המטבעות וקבלת אחוזים מההפקדה כ-"פרס" על התמיכה בבלוקצ'יין. חשוב לזכור שכדי לעשות רווחים אמיתיים יש צורך בכמות גדולה של קריפטו וכמובן להשתמש בפלטפורמה אמינה להפקדה.

כדי להבין את הכדאיות, ניקח לדוגמא מטבע שתמורת ההפקדה שלו מציעים 5% APY. כלומר, 5% ריבית שנתית. אם כך, אם נרצה לדעת כמה נקבל בחודש, נחלק האחוז ב-12 ונגלה האם זה משתלם.

6. משחקים

משחקי מובייל רבים מציעים כיום קריפטו כפרסים בתוך המשחק. אמנם לא מדובר בסכומים גבוהים, אך מי שבכל מקרה נוהג לשחק במשחקי מובייל עשוי גם להרוויח מעט בתהליך.

מטבעות קריפטו בחינם

תוכן עניינים

מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

ארנק דיגיטלי ריפל XRP

ארנק ריפל

ארנק דיגיטלי ריפל XRP באיזה ארנק ניתן לאחסן ריפל (XRP)? ארנק דיגיטלי הוא כלי מרכזי וחשוב בעולם הקריפטו וכדאי להכיר את כל היתרונות והחסרונות בשימוש בו.

להמשך קריאה »
מה זה אתריום

מה זה אתריום

אתריום הוא מטבע מבוזר הקיים משנת 2013, אשר שוויו רק הולך וגדל בשנים האחרונות ובייחוד בשנת 2021. מדובר באפיק השקעה מפתה מאד עבור רבים, אבל

להמשך קריאה »