איך ליצור NFT בחינם

בעולם הקריפטו שהולך ותופס תאוצה, NFT הוא מרכיב לא קטן בו. מדובר בעצם בהפיכת פריט אומנות דיגיטלי (תמונה, טקסט, וידאו או סאונד) כלשהו לייחודי, באמצעות הטמעה שלו על הבלוקצ'יין. ניתן לייצר NFT בקלות רבה ובחינם באמצעות שימוש במטבע Matic. במדריך זה נפרט איך ליצור NFT בחינם.

תהליך יצירת NFT

1. הרשמה וחיבור הארנק ל – Opensea

האתר Opensea.io הוא פלטפורמה המאפשרת יצירה פשוטה ומהירה של NFT והעמדתו למכירה. בהרשמה צריך לחבר את הארנק שלכם לפלטפורמה, למרות שהתהליך הוא בחינם. חיבור הארנק הוא לצורך תהליך היצירה עצמו, וולידציה, וכן לתשלום עתידי במידה ותתצבע מכירה.

ניתן להשתמש בארנק מוכר כמו MetaMask אך יש גם אפשרויות אחרות.

נרשמים לפלטפורמה, מחברים את הארנק וניתן להתחיל ליצור.

2. יצירת ה- NFT

לאחר ההרשמה, לוחצים על Create ומתחילים בתהליך. מעלים את הקובץ הרצוי (כמובן שזו חייבת להיות יצירה מקורית שלכם, זו כל המהות). בוחרים במאפיינים הרצויים (שם, כמות ועוד).

לאחר מכן, בוחרים בבלוקצ'יין שעליו תרצו לייצר את ה – NFT. חשוב מאד לשים לב שבחרנו ב – Polygon, שבה אין תשלום על יצירת ה – NFT ב – Opensea.

מדובר בנקודה חשובה מאד: בכל פעולה עם הארנק שמחובר לפלטפורמה, יש לשים לב שמבצעים רק פעולות שבאמת התכוונו אליהן כי אין דרך חזור. אם בוחרים בטעות ב – ETH ולא ב – Polygon, אתם עשוים לשלם על העמלות עבור הפעולות באתריום וכרגע, עמלות אלו גבוהות במיוחד.

לאחר שוידאנו שהכל נכון, מקישים על Create וה- NFT קיים.

איך ליצור NFT בחינם

3. העמדת ה – NFT למכירה

ניגשים לפריט שיצרנו ולוחצים על Sell. בוחרים מחיר ואת שאר המאפיינים וה – NFT מוכן למכירה.

מה עושים עכשיו?

בגדול – מחכים. כדאי לזכור שכבר יש מיליוני NFT שעומדים למכירה ולכן הסיכוי למכור בלי מאמץ הוא לא גבוה במיוחד. וודאי שאם מדובר ביצירה מיוחדת שתתפוס את עינו של הקונה, הסיכוי קיים, אבל רוב הצלחות המכירה בעולם הזה הן כאשר נוצר שיח סביב היצירה. פרסומים בטוויטר, או רשתות חברתיות שונות הן מקום טוב להתחיל.

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

כמה שווה ביטקוין

כדי להבין כמה שווה ביטקוין היום ומה מיוחד בזה, כדאי להבין קודם את ההסטוריה של שווי המטבע. הביטקוין ראה עליות ומורדות רבות במהלך שנות קיומו.

להמשך קריאה »

איך לפתוח חשבון בבינאנס

Binance היא פלטפורמה מוכרת וגדולה למסחר במטבעות מבוזרים (מטבעות קריפטו). היתרון הגדול שלה הוא המגוון הרחב של המטבעות שהיא מציעה, נוחות השימוש והעובדה שמדובר בחברה גדולה

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.