אם אתם רוצים להתחיל במסחר יומי, תנסו את זה קודם | עצה שכל סוחר בקריפטו חייב להכיר

עצה זו עשויה להישמע קצת מוזר, אך מדובר בדרך מעולה לבדוק האם מסחר יומי הוא דבר שכדאי בכלל להתנסות בו. מדובר בעצה שקיבלתי לפני כמה שנים טובות. לצערי לא הקשבתי לה ואיבדתי 50% מהפורטפוליו שלי.

בצעו מסחר יומי באמצעות דף ועט במשך כמה שבועות או חודשים, מבלי לבצע את הפעולות בפועל אלא רק לבדוק מה היה קורה במידה והייתם מבצעים את אותה פעולת מסחר.

זה נשמע מעט מוזר, אך בפועל, זה מציג בצורה מצויינת עד כמה קשה לבצע מסחר יומי, ועד כמה השוק (בעיקר שוק הקריפטו) בלתי צפוי בכל רגע נתון.

כן כן, הכוונה היא לממש לכתוב כל פעולה ואת התוצאה שלה על דף ולבדוק אתם אכן ברווח בסופו של דבר.

מדובר בדרך טובה לבדוק האם מסחר יומי הוא דבר שמתאים לכם וכמובן לגלות שלא מדובר דרך מהירה וקלה להתעשר.

זה לא בא להגיד שמסחר יומי הוא בלתי אפשרי, אבל את הטעויות ההתחלתיות כדאי לעשות תחילה על דף ולא באמצעות כסף אמיתי.

תוכן עניינים

Picture of מסחר קריפטו בישראל
מסחר קריפטו בישראל

עם התפתחות עולם ה"קריפטו", המטבעות הדיגיטליים, ניראה כי העולם כולו עתיד להתקדם לכיוון זה וכי כל אדם יכול להפיק רווחים מעולם זה. לאור זאת אנו רואים לנכון להנגיש את כל הידע לעוד אנשים בכדי שכל אדם במדינת ישראל יוכל להחכים, לפתח שיח, להתעניין ולהיכנס לעולם הקריפטו בקלות יותר.

מאמרים נוספים באותו נושא

מה זה NFT

מה זה NFT

לאחרונה נשאלת לא מעט השאלה מה זה NFT. NFT, הידוע גם כ-"טוקן חסר תחליף" או "טוקן ייחודי", הוא בעצם פרוטוקול קריפטוגרפי שמהווה נכס דיגטלי ייחודי.

להמשך קריאה »
ארנק דיגיטלי ריפל XRP

ארנק ריפל

ארנק דיגיטלי ריפל XRP באיזה ארנק ניתן לאחסן ריפל (XRP)? ארנק דיגיטלי הוא כלי מרכזי וחשוב בעולם הקריפטו וכדאי להכיר את כל היתרונות והחסרונות בשימוש בו.

להמשך קריאה »

איך לפתוח חשבון בבינאנס

Binance היא פלטפורמה מוכרת וגדולה למסחר במטבעות מבוזרים (מטבעות קריפטו). היתרון הגדול שלה הוא המגוון הרחב של המטבעות שהיא מציעה, נוחות השימוש והעובדה שמדובר בחברה גדולה

להמשך קריאה »
Please enter CoinGecko Free Api Key to get this plugin works.